mitt liv -

torsdag

Hejhej! :) Torsdag idag då och har väl inte gjort så jättemycket idag, det är sån där dag då inget händer typ och man bara går och väntar på att den ska ta slut som sarah säger ;) Det enda som händer idag är att jag ska ut och springa lite intervaller med maria lite senare, i övrigt har jag absolut ingenting att göra så blir soffläge ikväll efter träningen! :) Jag och sarah har varit ute och gått med alla tre busungarna idag i alla fall, katterna alltså ;) Dom var lite gnälliga och rädda för utevärlden tror jag men lite luft gör ju gott ;) Vi fick gå in med dom när dom tyckte det blev för jobbigt så det var ju en trevligt liten utflykt ;)

Nu ska jag äta lite mellanmål innan löpningen så man orkar ta sig fram ;) Ha en bra dag! :) 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plats för kommentar:

Trackback