mitt liv -

tisdag

Hejhej :) Tisdag idag då, ledig vecka från skolan och allt, underbart! :) Ska ut och ta en promenad med patrik när han är klar, får se om jag äter lunch före eller efter det, visar sig :) Börjar dock bli lite hungrig redan nu men man kan ju inte äta lunch kl 11 ;) Jaja, annars har jag passat på att plugga lite idag och spelat lite mario cart, hihi ;) Träning också ikväll i årsunda :)
Egentligen har jag inget att skriva, fick nått ryck och fick för mig att börja skriva lite blogg igen. Blivit lite torka med det på senare tid för jag har inte haft nån lust :)
Pappa har åkt till japan nu också och ska vara borta i två veckor, hoppas att han slipper åka på världens jordbävning när han är där nu bara eftersom dom duggar tätt i det där landet, men det är nog ingen fara ;)

Ska väl hitta på nått att göra en stund nu, se big brother från igår kanske, får se :) Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plats för kommentar:

Trackback