mitt liv -

onsdag

Hejhej! :) Idag är det onsdag och vi har städat hela morgonen. Håller på med tvätten nu också så snart är allt rent och fint :) Efter tvätten ska jag cykla ner till gymmet och slita lite tänkte jag :) Sen blir det lite mat och fix innan jag åker iväg till patrik ikväll :) Blir en härlig onsdag! :) Fint väder är det också eller i alla fall varmt, bara solen som ska titta fram nu också då ;)
Köpte svindyra nya batterier och en batteriladdare igår för dom andra batterierna tar slut så fort så man tjänar ju i längden på att köpa såna där uppladdningsbara. Skulle ju ha dom till wii-spelet, så laddar man upp dom och provar, fungerar ändå inte. Fattar inte vad som är fel? Orkar inte med att det ska vara trasigt på nått vis, menmen får se om det löser sig kanske.

Jaja nu ska jag om ett litet tag ner till tvätten och stoppa in lite kläder i torktumlaren :) Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plats för kommentar:

Trackback