mitt liv -

måndag

Så trodde man att våren kommit för att stanna men då vaknar man till en snötäckt gräsmatta, jaja så kan det gå ;) Nu har i alla fall solen tittat fram så nästan allt har smält igen :) Lika bra det för nu tycker till och med jag att det ska bli sommar :) 

Igår hade vi fotbollsmatch som vi förlorade. Tyckte inte vi spelade särskilt bra heller, åtminstone inte i andra halvlek. Menmen. Efter det så gick jag ut och åt med sarah, amanda och jessica, trevligt :) Amanda var hemma från stockholm en stund så fick träffa henne lite igen, kul :) Åt på charlys i alla fall, underbart god mat! Sen hyrde vi film och åt godiiis :) Hur många lingon finns det i världen hyrde vi. Inte mitt val direkt men är man snäll så är man, haha ;)

Idag har jag varit och gymmat lite och senare ikväll ska jag ut på en löptur med maria :) Sen blir det soffläge resten av kvällen, underbart! Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du kan vara ett lingon ;)

2012-03-22 @ 16:52:03
URL: http://sarahclasson.blogg.se/
Postat av: Caroline

du kan vara det största lingonet ;)

2012-03-22 @ 16:53:42
URL: http://blackvard.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plats för kommentar:

Trackback