mitt liv -

måndag

Idag har jag tvättat här hemma. Utöver det har det inte hänt så mycket kul alls faktiskt. Riktigt tråkig dag måste jag säga. Ska göra en lista nu i brist på annat :)


10 saker som jag har gjort 2011:
.: Varit i Spanien med min familj :)
.: Varit i Grekland med Sarah, Amanda och Jessica :)
.: Fyllt 22 år, gammal och grå snart ;)
.: Börjat gymma (vilket jag aldrig trodde jag skulle tycka var roligt innan ;D).
.: Börjat plugga på högskola.
.: Fått hem en till "liten" katt vid namn Moses ;)
.: Varit besviken över vintern som aldrig kom.
.: Längtat till julen som jag älskar :D
.: Bytt fotbollslag även om det var på slutet av 2010 men räknar ändå det som 2011 ;)
.: Haft en massa kul! :)



9 av mina främsta intressen:
.:Umgås med min familj :)
.: Umgås med mina vänner :)
.: Spela fotboll :)
.: Löpning :)
.: Gym :)
.: Lösa korsord som den nörd man är, haha ;)
.: Spela frågespel :)
.: Titta på sport på tv, framförallt fotboll och längdskidor :)
.: Äta god mat, haha ;)

8 saker som jag uppskattar:
.: Att få umgås med familj och vänner :)
.: Att folk är ärliga och inte ljuger.
.: Att träna :)
.: Att ha roligt :)
.: När folk inte tror att dom är störst bäst och vackrast.
.: Att bo i en stad som inte är så stor.
.: Att ha turen att ha fötts i det här landet och i min familj, tänk så hemskt om man blev född i afrika med all fattigdom och allt vad det är, uscha :)
.: Att ha respekt för andra.


7 saker i rummet där jag sitter just nu:
.: En tv.
.: Ett bord.
.: Matta.
.: Dvd-spelare.
.: Tavlor.
.: Klösträd till katterna.
.: Soffa.

6 saker som jag gjorde förra veckan:
.: Gymmade :)
.: Löpte :)
.: Gick i skolan.
.: Umgicks med familjen :)
.: Umgicks med min lilla kombo sarah ;)
.: Skärde mig i fingret ;)

5 olika maträtter du har ätit förra veckan:
.: Kassler och potatismos.
.: Kyckling och ris.
.: Spaghetti och köttfärssås.
.: Potatisgratäng och fläskfilé.
.: Lax och ris.

4 saker som jag har gjort 2010:
.: Mest gått och degat utan jobb här hemma ;)
.: Började vikariera på förskolor.
.: Var i Barcelona med förra fotbollslaget som avslutning på alla år.
.: Tränat en massa som vanligt ;)

3 saker som jag har gjort 2009:
.: Jobbade som telefonförsäljare vilket var det absolut värsta jag gjort i mitt liv tror jag ;)
.: Flyttat hemifrån med bästaste kompisen sarah ;)
.: Skaffat två katter, ofrivilligt eftersom dom är sarahs men dom är så söta såå ;)


2 saker jag ska göra idag:
.: Äta middag.
.: Se på idrottsgalan.

1 av mina bästa minnen:
.: Gothia-cup 2005,  på den gamla goda tiden när man var ung och slapp tänka så himla mycket på framtiden utan bara kunde gå i skolan och ta det lugnt ;)

Så vad fiint :) Vad ska jag hitta på nu då, jaja får se helt enkelt :) Imorn ska jag i alla  fall till skolan för kursavslutning, skönt att få avsluta den här kursen nu! :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plats för kommentar:

Trackback